Say goodbye..

mkt fin låt med bonnie tyler.. hon har gjort många fina låtar.. heartache, hero mfl...

hon är så himmla söt oxå tycker jag!

allt för nu...

imorgon ska jag på masssssagggge! behövs!

flitig stod på vibb-brädan idag! skönt.. nästa vecka kommer nya schemat igång igen på In2shape : ) sjukt mkt nya
pass, verkar roliga =) ska bli massa träning detta år!!

- Jul o nyår har varit bra trots att man saknar mamsen :`( man känner ju en enorm tomhet vid stora tillfällen.. samma när man fyller år o så... ingen man kunnde skåla med på nyår som sa att hon älska en så mkt o skulle göra allt för att ens nya år skulle bli perfekt! men ja vet att du var med mig både jul o nyår! du stod där o skåla med oss i din onsynlighet! höjde ditt glas, o önska mig lycka till! Älskar dig o saknar dig som ingen kan fatta! Pusspuss mammi <3

här kommer en pic på kära bonnie tyler =)
image612

Kommentarer
Postat av: emma

hej sis! nä trist med lockar som ej håller. åkte ner till malmö i torsdags till han jag träffade på nyår. ska vara här tills i morgon. shoppade lite igår. finns så mkt mer i malmö än i halmstad. inte bra=) för plånboken. får höras snart sis! puss

Postat av: Mikael Carlzon

Jag håller med dig :) riktigt bra är hon. kul att du gillar Say Goodbye, är ju inte så vanlig :) /MC

2008-02-20 @ 17:52:17
URL: http://mikaelcarlz.on.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback