Torsdag=träning!

halloj!!

idag är det torsdag! nya schemat har börat!! wiiiie ska träna Core+ aerobics idag : ) nya pass med Lollo!

Igår... var med mikaela på dagen.. gick i skogen! skönt! sen körde jag o köpte lite frukt som bestod av frusna blåbär&hallon,apelsin o kiwi! när vi kom hem mixade jag det tillsammans med honung o yoghurt! en skit god bärig nyttig drink=)

på kvällen..bar d av till Linis! som ja äntligen kan besöka igen, hon har varit sjuk länge =( jätte sjuk! halsfluss o körtelfeber!

satt hos lina, hjälpte henne med tvätten såå tråkigt LINA!! hahah , sen körde vi till City Gross, handla lite mat... o glass :P helt sjuka, hitta inte något i den stora affären spec inte lina hon är så liten ;) såg inte henne bakom hyllorna haha! gömde oss för f******** folket! haha läskigt.. o ja började svettas! helt sinnes, e nog i klimakteriet!

Lina tycker ja har så många problem jag e lite sådär konstig o äcklig säger hon! taskigt! =P kan inte hjälpa det! fråga min syster, hon vet oxå hur det är o ha många problem!

när vi kom hem, så laga vi mat=) bakpotatis, med en röra som bestod av: creme fraiche, brieost i tärningar o rödlök! *mmm* sen grönsaker o stekta champinjoner till o lövbiff! vi rullade fram sen! FY FAN! haha sen fast vi var sjukt mätta skulle vi på glassen, haha vi bara skrattade! glass med massa kolasås och toblerone bitar! ööö spyfärdiga elelr vadåå??

sen kolla vi oxå på grammis galan! =) konstiga artister som kent o lars winerbäck, haha vi har typ aldrig hört, sånna mystiska folk! och Amanda!!! usch hon suger ju!!!! folk e tondöva..

sen vid 23.00 slänger hon ut mig... körde hem o duscha o kröp te kojs! Trevlig dag Linis, som alltid, mår bra med dig, du BETYDER ! ! <3

ida har ja ej gjort så mkt.. vill bara iväg till IN2SHAPE!!!


vill till sol& bad nu! hoppas på att få åka iväg 10dar med dej!




min bäriga drink, fast den var mer lila i verkligheten..




Kommentarer
Postat av: Liniss

hahhaa Du är inte äcklig gumman! Utan bara sjukt konstiga saker haha inte speciellt vanligt att de drabbar en människa! men tycker om dig fast du e lite udda hahahah! PUssssssssssss!

2008-01-10 @ 21:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback