Tuesday!

idag ringde klockan 10.00 dags att stiga upp! på med tvn ... gick hyffsat bra.. gick o gjorde tv å ägg mackor! sen var d ut med hunden, vackert väder! men kallt..:S vid tolv snåret begav jag mig ut för att tvätta bilen invändigt o utvändigt.. haha alla tyckte ja va skumm..de frös ju till is! aj då haha.. aja, får skrapa sen =P

sen vid 14.00 kom sandra! trevligt =D vi va ute o gick en timme i byn..snacka skit o njöt av vintersolen!..

sen när jag kom hem gjorde jag en bär&frukt smootie! mmm.. gott.. & nyttigt!

sen diska jag, plocka tvätt o lite så...

har oxå hunnit käka middag.. o nu sitter jag här på språng för jag ska på dansen klockan 19.15 =)

ha det! <3<3<3

(Tycker du är jävligt söt o trevlig, får se vart detta leder..;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback