Vaknade med språng haha

måste varit hamburgaren i går kväll som fick mig galen när ja vakna *skämt o sido* var hos LInis igår, kollade saw 4, läskig film den där! sen var vi hungriga, lina hade en tom kyl. så de fick bli hamburgare på preem, haha de var faktiskt gott!

somnade rätt sent igår, hade ett spännande samtal=) hehe.. somnade vid 03.00 vaknade hastigt, kom på att ja hade grejer att fixa! så Lina for upp, ringde chefen! men hon hade inte tid för mig, så ja fick återkomma en annan dag jaja..

***** !!!

sen ringde jag massören, om jag ska åka till dej ikväll så måste ja avboka massagen imorgon bitti! så det gjorde jag!

sen nu har ja kontaktat bemmaningen i höör, kanske kan jobba där lite inom vården.. får se! har ringt ia.f.. ett framsteg, skulle få en intresseanmälan att fylla i!

nu sitter jag här o har nyss gott med hunden!

träning ikväll då ja : ) core+ aerobics.. missar mitt tredje pass idag för jag ska ju till daaaaj ;) men men nästa vecka så!

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback