En sviken slampa!?!

Goder Afton!

slampa..slampa..jag eller? herregud! kul att man fått höra det av folk speciellt av någons föräldrar usch, blev riktigt ledsen.. ja som är en sån snäll och ordentlig tös!!! jävla fördomar! bara för att ja på fest hade kort kjol och högklackat eller? och för att jag var äldre än dom andra? för fan! såra mig lite till va gott folk..som om ja inte fått tillräckligt...

igår var jag mer eller mindre nere.. p.ga att man fått höra det och att folk kollar snett på en.. och är taskiga.. .och sviken har ja blitt igen!! för fan! när ska du sluta? gör du detta för att jag ska må dåligt eller? kan du vara snäll o lyssna och ta din väns parti!? LACK ÄR JAG!

.. då har man varit ledig denna helgen... jätte skönt.. idag sov ja ändå till 14.30, vaknade inte en enda gång, ja var nog riktigt utslagen!

Fredagen slutade jag kl 16.00 sen åkte ja direkt till Mikaela.. vi skulle på en stor fest i sösdala! Jonas,Johan,anton och anders kom o hämtade oss vid 20.00 tiden.. då hade vi redan laddat upp med lite vin =) festen blev jätte rolig, där var ett dansgolv och dj o sånt, så vi dansade =) och drack massa cider och vin.. blev väldigt mkt! men skoj hade vi!


...sen på lördagen (igår) lagade jag världens godaste o finaste middag till oss, stekt lax med potatis och cremefraiche sås.. och en sallads skål med tomater,gurka fetaost och kryddpeppar över det =) skulle fottat det, det blev jätte fint! vi var vi jätte sledna igÅr...men folk ville ha maskerad fest hos henne, så då blev det fest igen..fast jag var faktiskt nykter.. jag o killarna=)

..idag ska jag bara ta d lugnt, pappa ska strax iväg så ja ska laga min egen mat...

kan man få bli riktigt lycklig någon gång? kan folk sluta hålla på! var mot andra så som du själv vill bli bemött, och jag är inte dum..ja e jävligt smart..ja ser igenom varenda jävel... ja vet hur en männsiska e långt innan någon annan upptäcker det... sluta vara så svaga!





Kommentarer
Postat av: Ellen

Laiiner, du ska strunta i dom människorna som kollar snett, dom som säger saker osv... För vi som känner dig vet att du inte är den dom verkar tro! Och det är ju huvudsaken egentligen. Skit i världen, den är så sjuk ändå.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback