Grattis Älskade Mamma <3

Idag fyller min mamma 50år (eller skulle ju fyllt ) fan att vi inte kan fira dej här! :`( hoppas du blir uppvaktad där du är nu!

la en stor fin ros på din grav idag.. var ett stort sken över graven när jag var där, var säker på att det var du som lös! fy vad saknaden e stor! Du anar inte så mkt jag o Emma saknar dig! vi tänker på dig varenda dag! o kanske lite extra idag!

..behöver verkligen dig här hos mig!! gör ju inget rätt känns det som.. är helt osäker på mig själv, så allt blir fel! behöver din uppbackning, dina fina ord & visord! behöver din vägledning på hur jag ska göra i livet! känner mig så värdelös, bara gör fel hela tiden.. Behöver din famn att gråta ut i flera dagar i veckan.. hade du levt, hade du hjälp mig med allt! du var verkligen bäst på allt Mamma! och saknar att höra dig säga att du älskar mig varje dag! var så längesen någon sa det till mig..

En sak är jag glad över iallafall, det är att jag har dem 3 bästa änglarna som vakar över mig!

Mamma

Poppe

 Lamé!

Älskar dig fruktansvärt mycket och saknar dig så mycket så jag inte står ut! behöver din hjälp så mycket vare dag!!!

// Din dotter






Kommentarer
Postat av: Terese

<3

Det är min mamma som satt den söta lilla igelkotten där..emma har kanske berättat om att mamma Pia var hos ett medium..?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback