Grill-partaj

torsdag igår, jag var ledig! började dagen med att handla på City Gross med carro & madde..till grillkvällen..handlade färdiga grillspett och potatissallad och grönsaker.. sen åkte jag hem och fixade mej, sen körde jag till carro! riktigt mysig kväll, madde hade med sin nya valp med =) sååå söt =) johanna & theresee kom oxå..så vi satt och åt och drack gott (drack cider, as gott..var längesen jag drack det :)..

sen efter några timmar så kom zander & gänget=) då var det fest!! .så vi drack o drack..och dansade och hade oss! mkt trevligt faktiskt! Ett tag sen vi festade allesamman nu... o vi lyssnade på pippi parodin! sebbe du vet vad vi menar :D! HAHAH

zander,sebbe o crille stannade kvar längst! hehe vi var helt deckade till slut haha =P Jag o zander låg typ klockan 04.00 på morgonen o räknade får! haha, snacka om sjuka i huvudet! (eller fulla kanske) men skoj var det igår!

lägger upp lite bilder..



P.s Älskar mina nya klänning jag har på bilderna! den e as läcker =) D.s


Kommentarer
Postat av: Ellen

Sjukt fin är den! GIna haa? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback