Helgen försvann med stormsteg!

..jag jobbade helg och gud vad fort det gick! fast hade korta pass.. 07-13 på lördagen..16-21 på söndagen.. skönt..men sen har ja bara långa dagar varje dag typ haha!

Fredagen gjorde jag inget.. jobbade kväll..så det blev lugnt.. Lördag blev det lite solande efter jobb och sen Sebbes 20års fest :) det var trevligt! både släkt&vänner där :) & god mat och sprit bjöds det på:) GRATTIS IGEN SEBASTIANO!

söndagen blev det oxå lite sol innan jobb.. sen jobbade jag kvällen..

Idag (måndag) jobbat..jobbade med elin! alltid lika kul då=) tiden går så fort då.. och vi gör ALLT tillsammans.. sånt team lixom :) BILL & BULL kallar vi oss! haha

imorgon e jag ledig..blir beachen då! WEEEEI!

onsdag-jobb

sen ledig tors-sönd :D då blir det mkt handling inför vår stora fest och planering o så.. och lite sol & bad med..=))

älskade syrran kommer hem på torsdag med , efterlängtat <3


Puss från mej




Kommentarer
Postat av: Ellen

Hahaha, ja asså redan när han ställde sig där, tänkte jag på dig.. Tur du inte var med! haha! Då hade de fan skrattats non stop! ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback