Helgens Festligheter..

..Då har man varit ledig denna helgen nu..skönt :-) slutade 16.00 i torsdags.. sen ledig tills måndag..

Torsdagen var det lugnt, träffades en stund hemma hos Therese, Festplaneringmöte tajm ju..

Sen på fredagen stor städade jag rum & toalett.. tog ett tag, men blev skinande rent =P hinner inte städa lika ofta nu när ja jobbar så mkt, så de blir ofta storstädningar nu för tiden..

På kvällen sen vid 19.00 tog jag tåget till Hässleholm! vi skulle festa hemma hos jonas! mötte Mikaela & emma på stationen:) hade med mig min vinare (as always) o lita packning..

begav oss mot jonas..där var anders,johan,johan E,anton,tore mfl.. mest pågar.. efter någon timme dök carro o annika upp, mina kära höörs bor ;) efter långt om länge hittade dem! hahah..det e fan inte lätt..ja hittar heller inte någon stans i hässleholm, fast att jag varit där mkt på senaste :P

kvällen blev flippad. vi blev fulla allihopa.. hoppa studsmatta, dansade, fottade en massa.. och ritade på varandras armar.. haha..har fortfarande lite texter kvar :P

men skoj var det.. sov inte så mkt den natten, så man var sleden och as bakis på lördagen..

På lördag morgon, stack jag o emma iväg till MAXI, vä tänkte laga en god brunch=) hungriga var vi som bara den.. brunchen bestod av något såå gott som: Vofflor,sirap,blåbär&hallon,lime,toast m smör & ost,varsin kopp te, en smoothie bestående av kiwisar och jordgubbar och vanilj glass :) såå gott..

sådan frulle skulle man haft varje dag!

sen efter det, kollade vi på en film..Tomten är far till alla barnen.. gammal rolig goding :P Jonas & johan svängde inom en stund.. sen gick jag o emma in till stan i regnet (tog typ en timme fram och tillbaka) skönt med motion.. hyrde en film..

.. gick hem, lagade mat:-) stekte potatis och quorn filèer med paprika & krydda på det! det blev gott.. sen kollade vi på Morgan Pålsson filmen och åt varsin snickers och bara slappade.. en riktigt lugn och skön dag.. behövs ibland..

sen tog jag tåget hem vid 22.00 tiden... deckade nästan direkt.. räknade att jag sov 12 timmar inatt :D

..blir svårt att stiga upp 06.00 imorgon :S

Nu ska jag iväg och lägga mig o schteeeekha i solariet :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback