Stor shopping!

Det var bannemej längesen ja shoppade loss..haha nu är lönen ia.f slut.. så typsikt :S ska inte gå in på Gina, för då kommer ja alltid ut pank..där finns mkt.-FÖR mkt!

..har jobbat nu hela veckan..och har två dagar kvar sen e ja ledig helgen.. ska bli så sjukt skönt... går bra på jobbet.. vi är med patienterna på hörby marknad denna veckan.. så får se om jag har en körning i morgon kanske!

.. idag har det varit strålande sol, suttit ute o solat en del, och efter jobb kl 16 så begav jag o carro oss till Nova! o där fyndade vi mkt (som vanligt ) & jag åt en god räksallad och carro drack en liten smoothie.. =))

vi blev lite stressade för dem stänger ju 20.. och vi var precis klara då med..  lägger upp bilder på det ja handlat nedan.. det blev faktiskt 5 klänningar och en topp på Gina+några smycken (i trä)  Och ett par shorts,sen 2 par skor inne på DIN SKO och HÅKANSSONS och sen en kräm mot mörka ringar under ögonen och en fin ögonskugga inne på KICKS. Hittade faktiskt några fynd som var på REA! Gina hade REA och även Håkanssons skor.. =D

nu ska jag lägga mej o kolla på mitt favvo program: Sex and the city!!!






...såhär sitter dessa shortsen ja köpte, dem sitter en bit upp över midjan, skit snygga tycker jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback