Utflykts-dag!

Hejhej..

Idag har jag och två i personalen varit i väg med 13 utav våra patienter på utflykt =) åkte klockan 10.00 och kom inte hem förens kl 17.00..

vi åkte långt i bilen, blev skit trött! sen var första stoppet kåseberga i österlen.. skit fint =) satt o solade oss i den lilla byn och åt baguette och kollade i souvenir butikerna! köpte mig en liten sak.. =).. sen var där någon som ville gå uppåt och kolla på ales stenar.. så då gjorde vi det !

glass käka vi oxå... var så skönt,. för vi verkligen lämnade regnet och molnen hemma o körde mot soligt värre =)

efter två timmar begav vi oss vidare mot KIVIK! jag älskar att vara där, där är så fint.. vi åkte inom musteriet.. några köpte lite cider och juicer och så.. sen satte vi oss på en gräsmatta och fikade på kaka & kaffe! .. riktigt avkopplande dag för oss alla!..

Tur man gör sånt hä'r ofta på Björkvik.. blir det ännu varmare snart, blir det väl stranden=)

nu är jag jätte trött, ska gå och lägga mig framför tv:n!

KRAMAR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback