En tripp till malmö!

Igår (och idag) har det varit tradit väder.. bara regn o rusk =( vill ha sol så man kan gassa vid stranden!!!

men igår åkte jag till malmö och träffade Ellen! hon bor hos sin kompis Stina några dagar nu.. vi gick runder i stan och tog en fika på espresso house! jag åt en nyttig räkmacka i fulkornsbröd och en cappuchino! mm vad gott : ) flams och trams med mera tillkom!

Ingen shopping blev det pga att både jag o Ellen e panka! fast hon hade ett presentkort på Lagerhouse! där hjälpte jag henne att fynda =) vi hittade en kokbok och några servetter och ljuslyktor!

sen gick vi till stinas lägenhet.. satt vid datorn, snacka grabbs :) & kolla grabbs:) haha m.m.

sen på kvällen åkte jag him! när jag anlänt till höör blev det stekning i solariet!!! :D



-Nu sitter jag här nyduschad, ska göra mig ordning nu..ska till mikaela och hälsa på henne i hennes nya lya <3


Jag o ellen på Samban förra året! oooh vill göra om allt det igen!!! vad kul vi hade! och saknar våra bus i skolan!


Pusshaaaajjjj //Laiiner



Kommentarer
Postat av: Ellen

Ooh ja våra bus dom glömmer vi aldrig! Vi får komma på fler ju! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback