Hej hopp hästgalopp!

Då var det redan tisdag på denna veckan! går så fort =/ men har legat o solat vid havet flera dagar nu så är nöjd =)
var på Björkvik o jobbade kväll igår, första gången jag jobbade kväll..gick väl bra...Jobbade med Patrik o Ewa!

..och idag vakande jag vid typ 11.00 skulle eg. till grappa med Ellen, men vädret var kasst så det hade inte varit mysigt =( så vi ska ses imon ist =)

men ja passade på o göra lite ärenden i byn idag istället! jag stack till apoteket och köpte lite saker..
sen åkte jag till Köpmanshuset och köpte världens finaste present till Mikaela, som nyss har flyttat :-)

sen åkte jag till ann´s lite av varje..och köpte dotfoljor och en värmeljus behållare! såå mysigt! och två ljuslyktor..

handlade även ett litet mörk choklad på vägen hem med mintsmak! gott o inte så onyttigt!

Och nu har jag beställt lite underkläder och bikni på halens..  fanns sjukt mkt, men knappt i ens strl såklart :S fick även ett sett med en badhandduk som kunde vikas ut till ett lakan och en väska för bara 49:- tja, lät väl okej.,så det tog jag.

Nu ska jag käka!

Pussinuss!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback