I miss!

Måste bara säga att jag saknar >Löberöd-tiderna riktigt mkt!!!
var ändå där i några år..

först var jag ts med Jocke, då var man där mkt =) sån mysig by och alla fester o mys vi hittade på =) o alla människorna i byn jag lärde känna! och efter vi gjort slut var jag där ändå! jag, rebecka, elli & sofia i olika omgångar!

gillar verkligen folket där (eller som bodde där, dem flesta har flyttat)

så roliga fester och moppe körning i byn och på cross banorna och när vi hängde vid skolan :P haha!

det var tider det! lyssnar på massa låtar nu som ja lyssna på , på den tiden som jag fick av jocke o marcus! massa bra techno :) en låt vi lyssna mkt på var: Dj tsar 404- prisonwall

& glömmer aldrig marcus orm, usch vad rädd jag var!

och när jag o tommy var på marcus rum och jag snubblade på marcus sladdar och välte ner hela stereon så den gick i paj! och jag o tommy blev skit rädda o sprang ut där i från och en ilsken marcus efter haha! naw! sorry!

Och lille ittas som jag blev god vän med.. och wigggisen!!! mfl..

ja, vi har hittat på mkt.. o lärde känna pernilla där genom oxå..när vi slaggade här hemma hela högen en gång haha! typ tio man i min säng..=P

men ja...

hoppas alla ni mår bra ia.f vart ni än är idag! och jag saknar er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback