Inget mer Em då!

nehepp..såg faktiskt fotbollen igår.. riktigt tråkigt att vi inte gick vidare.. man hade ju sina förhoppningar på zlatan!
men ia.f. så började dagen med att ja låg ute o solade =) as varmt igår juu! =)
...sen ringde sandra! och vi bestämmde vi skulle käka ihop o sen se fotbollen! så vi stack ner till Elan o käkade! jag åt fiskplanka.. sjukt gott.. och vitlöks bröd till..

sen åkte vi hem till henne o såg matchen med hennes syrra o kille! var mkt trevligt att träffas igen! var ju ett tag sedan =( får absolut ses snart! kommer o hälsar på dig på systemet i sommar! ;)

Och idag har jag varit på möte på Björkvik. Lite Information för oss sommarvikarier inför sommaren, det varade i 1 timme och man får betalt!! :D härligt.. jag o Elin stannade nog kvar i 1,5 timme efter..snackade massa =) vi kommer få skit roligt när vi jobbar ts i sommar! hon är sjukt rolig o snäll =) roligt värre! o är lika gammla oxå..

nu sitter ja här nyduschad, måste packa nu! för i morgon kommer Ellen Pellen med sin bil o hämtar mig, då det är färd mot halmstad ! fira midsommar där uppe juu=)

Hoppas alla får en trevlig midsommar, man får göra det bästa utav situationen om de regnar, men vi får säkert en trevlig o rolig bilfärd upp iaf :) med mys och lite mat :)

PUSSER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback