Jobbat &Jobbat..

Ja då var 1 vecka avklarad på mitt sommar schema.. har jobbat nästan varje dag.. men var rätt slappt igår , satt o spela spel med ett gäng ungdomar i några timmar =P ja e så usel på spel hahah, dom bara skratta åt mig o verkligen körde över mig =P

Är ledig idag faktiskt..men sen jobbar ja enda tills fredag, men sen ledig helgen :)

Igår slutade ja kl 17! mördar tid det dära! :S sen körde ja hem & duschade, käka lite sen körde ja till hässleholm, och hem till mickis =) var där vid 20.00 tiden typ..

Johan kom oxå sen.. vi statt o tramsade(hon,jag) framför datorn, och kollade på pippi parodin, o var allmänt flamsiga..tror vi skrattade åt allt igår faktiskt..stackars johan=P

sen kom anders oxå förbi.. vi lyssnade på musik o gosade med hennss hund & ja bara skrattade.. det var en trevlig kväll igår, som blev väldigt sen! och ja var sååå trött eftersom ja hade jobbat morgon.. men killarna stack väl vid 04.00 o då kunnde vi äntligen få somna! sov nog till 13 idag..

Har nästan precis kommit hem.. ska snart käka sen blir det bodypump ikväll :) wiiihoooo!

Jobb imorgon 12.45-20...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback