Kärt återseende =)

Igår träffade man äntligen sin flin-vän Beckis igen! efter två månaders tid! gud vad roligt det var=)
vi beslutade oss att vi skulle till stranden..vi+tommy päron-torn! haha (hennes karl) så dem kom o hämtade mig 10.30.. körde mot Lomma beach =)

Stannade o handlade med oss lite käk och tidningar på Shell i eslöv...

var jätte härligt väder, o stranden var fullsmockad med människor! vi låg o solade några timmar och badade lite oxå :) fnissade o tramsade (som vanligt, det är jag o Rebecka väldigt bra på, vår humör e sjuk!) o karlen är oxå lika sjuk ;P så väldans roligt hade vi!

allt den andra sa associerade vi andra till ngt helt sjukt haha!! såg mitt öde (lejonet ) haha b.la och massa roliga gubbar haha.. o garva åt tidningarna och gammla skol-minnen ja jösses..

när vi kännde oss nöjda o lagom brännda haha, så återgick vi mot hamnen och bilen! köpte varsin glass på vägen.. klockan var närme 16.00.. körde hemmåt, sjukt trötta allihopa, det blir man i solen :S

sen körde vi hem till Rebecka, trevligt o träffa hennes föräldrar igen=) man är alltid så välkommen där! kollade på hennes nya rum, skit fint renoverat o ny målat o nya möbler m..m =) as läckert!

sen bjöds det på lite fika som vanligt=) sen körde beckis hem mig, skyndade mig in och duschade och gjorde mig i ordning, för kl 19.00 skulle vi ut o käka med hennes karl o hans vänner...

så dem kom och hämtade mig igen..vi åkte till T9 i höör

jag beställde en hickorykyckling med gorgonzolla och klyftpotatis.. faktiskt inte spec gott .S tradit! där slängde man ut 100 spänn rakt i sjön! skulle tagit något annat, de andra lyckades få så goda rätter!

satt där inne några timmar.. snackade om allt möjligt och hade trevligt.. tycker det är så fint inne på Torggatan nio!. , Tur dom öppnade detta stället..men men sen lämnade dem av mig hemma vid 23.00 slaget! då var jag super trött & deckade nästan direkt =)

Im off



Kommentarer
Postat av: Anonym

håret är verkligen sjukt fint sis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback