Midsommar-dagen!

Igår efter bilfärden hem, var ja helt slut..tänkte bara gå in, packa upp sen sova! men nej..blev inte riktigt så! Pratade med emma från hässleholm på mobilen (hon har hjälpt mig lite med att "busa" med en lammunge haha! ) hon var inte långt från mig o kolla på film hos sin kusins flickvänn, så ja körde dit.. satt o snacka lite o så.. sen körde jag henne till tåget vid 23.00.. tänkte att nu kan ja sova! men då ringer crille & zander.. dem ville ja skulle komma o festa med dem.. :P

så ja kör till carro som var på en annan fest, satt där en stund, sen körde vi och hämtade dem (eller crille cyklade som en skollad råtta, höll på o köra över han i rondellen! haha)

hämtade dom andra o körde ut till sätofta..en trevlig fest, fast lite tråkigare när man e nykter! sen var där en tjej som ville till eslöv, så ja fick 200:- för o köra dit, vem hade inte gjort det då lixom?

var hemma efter 03.00, as trött..gick o la mig direkt.. men birdysarna kvittrade!! :S drygt!

Tycker det  så kul med nya människor.. när ja va hos ia, träffade ja trevliga nya människor från hässleholm.. o har träffat elin, på björkvik! hon är toppen! och sen har ja varit i halmstad, massa nytt folk överallt såklart.. så skönt o komma iväg o träffa andra..  aldrig fel med nya vänner =) för vänner kan man aldrig få för många av!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback