Ola!

ja det e ingen kille ja träffat om ni undrar det! hehe =P men älskar ola´s nya låt! Feelgood! lyssna på den! man blir pigg o sommar-glad av den..

snart midsommar.. då blir det halmstad! ska bli kul o träffa min kära sis igen! & Kul Ellen hakar på =0)

Ännu en midsommar utan Mamma vid min sida..oooh vad jag saknar dig! Om en månad ungefär fyller min mamma 50år.. synd vi inte kunnde firat dig här =( .. Vill så gärna bara krama dig o sitta i ditt iknä! Jag kommer alltid alltid förbli din lilla lilla flicka hur gammal jag än blir! mitt hjärta blöder av sorgen av att inte kunna få vara med dig! så orättvist så det är inte sant.. älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar dig...


Ola`s Hit! ----> http://www.youtube.com/watch?v=8UH1UU4P_JE&feature=related


Kommentarer
Postat av: Ellen

Midsommar kommer bli kalas ska du se :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback