Ons&tors...

Då har fler dagar på veckan gått...

Igår jobbade jag till 15.. sen körde jag till hörby, där skulle ja träffa en av mina sommarjobbar kompanjoner Elin =) vi tog en fika i hörby, sa lite olämpliga saker så de blev en del fniss! haha! ¨åt en super god kladdkaka och drack en cappuchino..

sen körde vi hem till henne ute på landet.. jätte mysigt hus ju =) där blev ja bjuden på kycklingsallad av hennes mor=) så snällt! det var verkligen jätte gott.. sen gick vi ut en långrunda med hennes hund =) så skönt o gå ute på landet, på grusvägar och ute på åkrarna=) stannade o kollade på små pållar oxå..

sen kom vi in och då kolla vi på en film..den hette: Love and other disasters.. den var sådär..

sen var vi på hennes rum och snackade lite om allt möjligt.. och satt ute o gosade med deras fyra katter.. se om ja mins deras namn: Folke,molly,delete och slurp! :D haha

.. sen körde ja hem sent på natten! tack för en trevlig dag tösen : ) ses ju på din 20års fest på lördag ;)

Idag är det då torsdag, min lediga dag denna veckan.. sov rätt länge..sen gick ja upp,käkade gröt.. städade på rummet o toaletten!

sen stack ja till gymmet och tränade.. stod på crosstrainern en halv timme..Sen körde jag styrka i en timme.. helt slut! men skönt!

sen gjorde ja lite ärenden i byn och solade solarium o så.. vad mkt man kan hinna med eg =P

och ikväll ska jag hem till Mikaelas mor=) dom har ett tupperwareparty där hemma =) ska chekka läget!

nu ska ja käka!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej snäckan! Läs min blogg och delta i utmaningen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback