Saturday is not forgotten

Min lördag är inte glömmd, bara glömmt att skriva om den här! :-)

På dagen skulle jag egentligen inte ut o sola hade jag tänkt, men blev så ändå.. satte mig ute i trädgårdsmöblerna med tidningar o lyssna på musik.. skönt..satte mig även i skuggan, skönt det med!

vid 17.30 tiden kom min vän Hans och hämtade mig (hansson) vi skulle in till Lund och se bio o käka! mkt trevligt!

vi köpte biljetter till en bio som hette shutter.. den började inte förens 21.30.. vi hade sjukt långt kvar tills bion börja!!! jaha vad gör vi nu? vi gick till restaurang sandra.. och beställde varsin plankstek och IS-vatten! mmm vad gott!

men tiden gick inte fortare för det! så vi beställde in massa mer, bara för att få tiden att gå! haha! snacka om att vi blev mätta!! & det blev en dyr nota :S åt banana split, chambrolet(eller vad det hette) isch! sen klara vi inte av att sitta där inne mer.. så när vi hade typ 1,5 timme kvar gick vi o la oss i bilen! fällde ner sätena, o halv sov! riktigt najs..

men mitt hår var mer eller mindre en stor rishög när ja reste mig upp! och ja glömde borsten hemma =/ och det tyckte Hans var jätte kul! den jäkeln!

Bion var riktigt riktigt rälig!! fy fan..var typ som The ring! kunnde inte sova sen på natten,. var dö rädd ju! men ja kan rekomendera er att se shutter.. men akta er för japaner ;) haha!

Men tack för en trevligt lördag Hans my friend! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback