A VERY SUNNY SUNDAY

Hallå ja och god kväll gott folk :-)

..Idag har det oxå varit en underbart solig dag och jag har blitt brun,bruuunare =D !!

gick upp vid 10.00 tiden idag.. hämtade upp en bulis och en elli vid 11.00 =) vi körde raka spåret mot lomma =) efter att ha handlat våra efterlängtade sallader på shell =) och bulis ville köpa en badboll men vi fann ingen =`(

la oss på stranden o gassade i ungefär 4 timmar.. härligt.. mötte massa folk vi kännde.-. b.la zander o c.o.. petter (gammal klassis) dennis m kompis.. o massa kännda ansikten..

spelade lite boll med i vattnet =) hade det mkt trevligt..

God mat, gott sällskap, massa vatten och musik förståss =)

............................................................................................................................................................................................................................
Sen nu på kvällen så var jag med Rebecka o hennes boyfriend och träffade kompisar i Ljungbyhed vid en sjö! o grillade o spelade kubb =) riktigt trevlligt! vi var väl en 8 st...vi grillade revben, m potatis sallad och vanlig sallad och loka till det! det var gott.. o kubben gick väl si så där! tjejerna looosa STORT! hahaa !

Och nu sitter jag här, helt knott-biten!! ska sova nu tror jag =)

Puss Och kram skummis-banan!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Mysigt värre! :-) Vi ses im kära Laiinern!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback