Soliga Söta Sommar!

Allt på S =)

nu är denna helgen oxå över.. inget festande för min del! har ju varit i halmstad som ni läst undertill..b.la

och igår (lördag) Träffade jag Ellipelli :) vi satt ute i deras trädgård o hade mkt skratt för oss! så skönt väder! har legat ute både igår o idag heeeela dagen o fått massa färg =)

Hos Elli gosade vi med hennes katt, snackade jobb , flamsade,kolla tv o åt naturgodis=)

Idag har jag bara varit hemma, gick ut o la mig i solen vid 13.00 gick in efter 17.00.. såååå hääärliigt!

...-vet inte om ja ska skratta eller gråta.. Elli vet vad ja menar..knappt läskigt.. konstig känsla i magen, varför blev det så? haha ja måste skratta lite åt det ändå! usch.. =P

Imorgon är det Måndag, då ska jag jobba på dagiset! 08.00-16.30!

Tisdag-jobb as well!

Onsdag-havet med elli om det är väder!! :D


SO LONG, DUDES !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback