Vad säger ni, ny vecka nya tag?!?

Igår var det måndag..sjukt trisst väder..man kan inte bli annat än nere.. på dagen gjorde jag mer eller mindre ingenting..satt mest & bloggade...

På kvällen var det dags för det efter längtade passet! inte tränat på fyra dar, så ja längtade att komma igång!! Gick på BodyPump! kul som alltid :-) men väldigt svettigt o tungt! Instruktören e bäst asså, gillar verkligen Ann-sofi...Hon peppar en så bra och hon är skit snäll & rolig=) och musiken på hennes pass är alltid bra..

Vi skulle köra singel med stången (när man kör snabbt) och så skulle vi hålla små rörelser det kallar hon för (nere i källaren) så sa hon singel i källaren! hahah! så skratta vi jätte mkt , även hon,det lät ju helt fel..=P tror både hon & ja skrattade åt det under hela passet sen..:P

sen sa hon att hon skulle gå på semester, så vi skulle få något i slutet.. så efter passet fick vi varsin baguette m brieost =) sjukt gott! så vi satt och snackade och åt lite..

-Idag har jag varit och handlat på systemet till midsommar.. träffade älskade Sandra =) hon sommarjobbar där nu.-så hon hjälpte mig välja vin =)..vi måste ses oftare, du e världens snällaste!!

..nu sitter jag har as trött..var ute o gick på en power-walk i 30min, sen blev det e skön kalldusch!

ska käka nu..Sen hem till Therese och ha ett hemligt mötte med henne, johanna och carro ;P

ByeBye


Kommentarer
Postat av: Sandra

Söt du är gumman :)

Men vi ses ju förmodligen ikväll, ska ringa dig om en stund :)

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback