Vecka.26

= jobbet börjar... har jobbar nu på mitt sommar-vik i tre dagar..det har gått bra, fått mkt hjälpt och inte klantat mig än så länge =P känns skönt att komma igång med något, och att det gått så bra är skönt.. och trodde inte man kunnde känna såhär över ett jobb, helt chokad att man har det trevligt på jobbet! o trivs med folket.. aldrig varit med om det innan ju.. =)

..igår såg ja små söta ankungar komma gåendes på gården, så ja fick lite bröd så ja kunnde mata dem =) alla får tids nog lära sig att jag e världens djurvän lixom ;)

..igår jobbade jag med Jörgen, han e så ball! typ i 40¨års åldern..han e komiskt, rolig,snäll,tuff! vi stor städade ett av rummen igår, o hade massa massa depptalk, så nu vet vi mkt om varanndra..o och han är så snäll o lyssnar och hjälper..

..Och han berättade massa kul om patienterna, som ja inte får avslöja här =) haha!

under dessa dagarna har ja b.la.. fört rapport, o de klarade ja jätte bra! kört och handlat med två st på netto i hörby, kört till frisören med en.. Kört till citygross och handlat.. kört till akrtivitetcentrat m..m.. städat lite, fixa med mat & disk,tvättat, ätit god frulle & mat =) snackat skit, skrattat , klarat att fixa med pengarna och hämtat ut pengar hos chefen.. är nöjd med min insats än så länge, och det är personalen oxå!!

over and out


Kommentarer
Postat av: Anonym

klart att dom är nöjda. du är ju bäst sis<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback