helt plötsligt!

kan man lugnt säga.. gått hemma i snart två månader utan jobb! varit skönt o mindre skönt i olika perioder!
i morse vaknade ja upp i linas lägenhet! hade ingen o umgås med alla jobbade! kännde mig sjukt ensam o uttråkad! tänkte att ja kommer aldrig få jobb :(

plötsligt så ringer tlfn efter några deppande timmar! en mann hade hört att jag sökt jobb! det var på björkvik i höör.., med handikappade och missbrukare,, mycket med psykiatri . han undra om ja kunnde komma direkt! klart!=) så ja körde dit, satt o snackade med han i 1 timme om allt mellan himmel o jord! skit ball o snäll var han! känndes skönt! där verkar vara bra! man hittar mest på aktiviteter där! sånt jag tycker om.. åker iväg med dem o bowlar,simmar,gymmar shoppar m..m.

Här klarar de flesta sig själva... behöver väl ses efter.

och där jobba mest killar och männ.. skönt! gillar inte för mkt kvinnor, är så mkt skitsnack då!

så på måndag ska jag dit o jobba! snacka om spännade o nervöst..

livet kanske äntligen börjar rulla på ..

nu fattas bara en bra kar och en egen lägenhet!

Kommentarer
Postat av: rebecca

Fy fabian va kul för dig :D Grattis :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback