lägenhets ägare i två veckor=)

hallå!
nu är min lilla Linis i afrika o dansar regn dansen med afrikanerna :D haha! hoppas du har det mysigt vännen!
passar hennes lägenhet nu, medans hon e borta! bor då här med andra ord.. har gått bra än så länge. med mat och sova själv och städa o så=)

fredagen började med att carro kom hit, vi donade lite, packa med mig lite från hemmet, tog med stereon och koppla hit! ändra om lite o ,gjorde d najs för jag ska känna mej hemma :P

tänkte ha lite fest på kvällen jag o carro så vi bjöd lite folk! det blev lyckat,.. innan så köpte vi lite snacks o maud.. mmm! vi köpte rostbiff,potaissallad,fetaost,minitomater och minimajs.. lite sådär buffemat!

sen krängde vi det, duschade , satte på musik o gjorde oss i ordning! vid 20-21.00 slaget droppa folket in=) blev en hel del, men allt gick bra o d var skit kul:D

haha vaknade av att carro var borta! låg ej i sängen, letade i hela lägenheten.. sen öpna jag tillslut den stora garderoben..jo vem låg inte där? haha carro! invirad i ett täcke,, hon sa "det var ju mkt mörkare här" hahah som ja skrattade!

dagen eter väckte carro mig av att hon hade städat allt=) o ville ha med mig ut i solen! så ja klädde på mej hastigt, satt på terassen o njöt=) klockan var bara 9!

sen blev d pizza dagen efter, dammsugning, tv tittande osv... gick lysande att sova här i natt med !
.
i fredes handla jag oxå hem en del pålägg o sånt till kylen! så dyrt d är asså:S

nu sitter ja här o bloggar o laddar hem lite musik.. kanske att carro tittar över sen, kom gärna o besök mej gott folk=)..

20 bast den 15 mars ;)


Kommentarer
Postat av: Ellen

Haha, ni har alltid så sjuka saker att berätta.. så jävla kul! :-) Ska du firas i linas lägenhet oxå eller?

Postat av: rebecca

Haha. Så roligt för dig att få bo själv litta. Ja visst är det dyrt att bo själv. Herregud. Haha. Hoppas allt är bra med dig iag. & du... GRATTIS i förskott :)

2008-03-10 @ 07:13:47
URL: http://rebeccaweimers.blogg.se
Postat av: Näsblods-syster

Hej sis! tack för stödet igår över telefon. Har slutat blöda nu, tog ur den äckliga bomullstussen i morse. Sjukanmälde mig faktiskt, när klockan var 4 vaknade jag till och hade bara sovit lite lätt i någon enstaka timme.:( Surt men vad ska man göra. Japp, det är sjukt dyrt med mat, pålägg och all frukostmat är nästan dyrast för det behöver man köpa så ofta:( ses till helgen! puss

2008-03-10 @ 11:00:56
URL: http://emma85.blogg.se
Postat av: garderobkvinnan

Haha sjukt nice va d, du vet hur känslig man kan va mot ljus på morgonen:D HAHA

2008-03-10 @ 16:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback