Mormors mat!

Hallå där ute alla bloggare!

Idag steg jag upp när solen sken, närmare bestämt vid 09.00 tiden! sover fruktansvärt bra i Linis lägenhet! har inte svårt att somna heller.. as skönt!'

gick upp, satte på radion, åt lite frukost.

sen kolla jag på Tv lite, klädde på mig och sånt. sen var det dags att köra hem och hämta solbrillor för jag skulle färdas i bilen in till eslöv! närmare bestämt till mormor! : )

vi skulle laga lite middagar till mej som jag kan ha här! blev skit bra ! hon var så söt för när jag kom dit, så hade hon redan bakat två pajer till mig :D blev skit glad . En köttfärspaj och en med broccoli&svamp och ost! mmmm!

åt lunch hos dem! det serverades lax! gott!

Sen var det dags att börja med maten... mormor hade alla ideer, ja visste inte vad jag ville ha !

så vi lagade köttfärssås,köttbullar,makaronilåda,tomatsoppa och fiskgratäng..sen fick jag pasta med mig hem! och det vi laagde räcker åt fler än en portion, så nu har jag så jag klarar mej! + två pajer ju : )

sen var mormor snäll o lagade ett par jeans till mej och lade upp ett par som var sjukt långa! tack mormor! så bra att ha en mormor :) och jag älskar henne! <3

innan jag åkte hem bjöds det på en tosca kaka! får alltid så mkt när man kommer på besök..

och nu är jag hemma! blev tomatsoppan till middag idag =) med klickar med cremefraiche! och en knäckemacka!

Sen Rebecka kommer ikväll :)

God kväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback