Mycket tankar..

Ja ibland tänker jag alldeldes för mkt! över konstiga saker.. tyvärr tror inte många på detta som jag, men jag o mikaela snacka fera timmar om det idag. och ju mer man tänker på det ju mer logiskt måste det vara..

Vi har helt klart levt flerta olika liv.. såkallat: tidigare liv, du har alltid varit dig själv. Det är ju din själ! den förändras inte! däremot ser du inte lika dan ut i alla liven kroppsligt såklart. Ibland e man en mann och ibland en kvinna. ibland ful iblan fin.
vem har du varit ? och vem kommer du bli i ditt nästa liv? kommer du leva fler ggr? eller du har levt upp till alla kraven och levt d så bra som möjligt, så du kanke inte har mer att leva upp till? då kan du njuta i himmelen föralltid!

så mkt funderingar asså.. jag tror livet går ut på att det du inte klarade av i ditt tidigare liv, måste du klara i detta livet! annars får du leva om typ samma liv igen..vi testas hela tiden, varje dag. Och vi måste lära oss nångonting..vi vet inte vad. men alla har ngt de måste lära sig!

så man måste se en menningen med allt . tyvärr, hur jobbigt något i ens liv kanske har varit, så fanns det en memning med att det skedde.

och har du en fobi, måste det hänga ihop med tidigare liv.Du dog på ett visst vis kanske eller blev uppäten av en orm vad som helst som du är rädd för . Är du rädd för o flyga kanske du dog i en plan krash.

vet ni att när man e liten, så har man lite minnen kvar från tidiare liv, man kommer ihåg, man berättar för sina föräldrar vad man brukade göra eller en plats man varit på.. de förstår ju ingening då såklart! ungen tror dom är i det livet ännu, det är oxå rätt vilsna.. men de glömmer efter några år..

och jag tror att man lever omkring samma personer i alla liv! för det är rätt logiskt, annars hade du inte haft dina vänner.. du har dina vänner , du har valt dem för du gillar dem och trivs med dem, ni är kanske lika m.m. det är ju för att ni levt på ngt sätt i dina tidigare liv. annars skulle det inte klickat så bra! :) ni har kanske inte varit vänner.. men kanske kusiner, varit ett par, syskon.. ja vad som helst!

ser du en person och tittar i den personens ögon, och ler mot varanndra och gillar varandra, då måste ni haft ngt innan, för att kunna känna så! det e jag säker på! man kan bara undra vad ?

om du haft ett tidgare liv där du älskade en person såå högt, så träffar du säkert han/hon idag.. men det kanske blir din vän idetta livet och inte din patner, men då kommer du avguda din vän så högt :) så träffas gör man igen! men kanske inte på samma sätt! o man ser ju inte lika dan ut, och man mins ju inte sina tidigare liv.. rätt tråkigt tycker jag. ja hade velat leta upp alla mina gammla nära o kära! hade vatt så kul o se hur dem man har idag i sitt liv såg ut förr och vilken kontakt man hade då!

jag kan fundera i hundra år o kommer säkert göra.. jag vill så gärna veta!! vem alla har varit, vem jag har varit! vem min gammla älskade har varit! hade såå gärna velat träffa honom/henne igen! det e jag säkert på att jag har gjort eller gör!

men vem e du? =)

http://www.regressionacademy.com/sw/tidigare-liv-regression.htm
http://www.insikter.com/reinkarnation.shtml?gclid=CIez3L-T-ZECFQI6aAodkjJRvw

image783





Kommentarer
Postat av: Emma

jadu, men jag shoppar inte som dig inte! =P Jag försöker spara ihop till en resa till USA (om det nu blir någon) och även sparar jag ihop till dina 2000 samtidigt så du förhoppningsvis kan få dom innan sommaren. Det har varit min tanke. Tror också precis så om det du skriver. Måste ha med det att göra. Ses nästa helg! Antar att du inte ska till Lund igen innan dess, så blir nog svårt att önska mig något iallafall:( Take care! puss emma och zorrs

Postat av: Ellen

Shiet jag blev helt skadad när jag läste detta inlägget... Nu fick du mig att oxå filosofera! hahaha typiskt, jag som precis skulle gå och lägga mig! ;-)

2008-03-06 @ 23:36:01
URL: http://www.slellens.blogg.se
Postat av: mormor

det var så kul att snacka om detta i flera timmar, tänk så mycket vi kom fram till. Allt blev så självklart. Jag tänkte också på en sak: Tänk dem som e homosexuella, dem har kanske träffat varandra igen i detta liv men vatt av samma kön och kan helt enkelt inte va ifrån varandra, jag menar dem va kanske tjej o kille i förra livet men så föddes dem till samma kön.. Bara en liten tanke, men kul att tänka på =) love you my seed hoppas vi kan leka snat igen

2008-03-09 @ 16:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback