Onsdags-mys!

hallå alla goa o glada där ute!
då steg man upp lite tidigare än vanligt igår.. 09.00 bestämt! skulle hem till mikaela. Lund stod på schemat!
skulle in för o handla en grej som jag ska få av pappa på min 20års dag!
skit mysigt väder, sol o allt =) så vi gick o njöt där inne! handlade oxå en foundation borste inne på FACE! behövs. det är mkt bättre än svampar! sen handlade jag en tröja och ett linne på Gina.. kännde för att unna mig det, för ja skulle egentligen handlat en dyr Friis & company väska, men hitta ingen så handla det i stället.. o sparade pengar : )

sen gick vi och fikade! inne på Graffiti cafè! jag tog en bakpotatis med skagen röra och vatten! gott o mysigt att sitta där och snacka..

sen gick vi vidare.. handla en brunutansol oxå inne på HM för ej glömmas!! heheh

sen körde vi faktiskt till Nova oxå! mest för att handla varsin smoothie i djuice baren! mmm! ja tog min favorit.. Mangomania! :D nyttigt värre .

sen börja timmarna dra i hop sig, och vi körde hemmåt till tjörnarp.. efter en stund kom hennes styvpappa hem! han hade köpt tacos, så de lagade vi o åt :) blev sjukt mätt! sen kolla vi på men in trees!

sen när det blev mörkt blev d dags för en skräckis! såg The Wrong turn! ja hade nyss köpt den! den e rätt gammal, men creapy =P

sen sov ja över.. vi åt en god o stadig frukost idag sen vandrade i skogen m vovven :)

ska träna snart! Core+aerobics :D :D


Pusspuss Linisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback