Slut på tonåren!

happy birthday to me, happy birthday to me! happy birthday dear Lina, happy birthday to me !! HAHA nu är 20år fyllda=) häärligt.. fyllde år igår, den 15Mars! helt okej väder o så.. och fick en kanon dag/kväll/natt! hahah!

kl 08.30 kommer syrran in och sjunger : ) med en guldbricka i handen där man fann: rosa tulpaner,en flagga,frallor,wienerbröd , godis :) och tio st pressenter:D blev skit glad, så fint hon ordnade till mig! min "lill" mamma=)
fick så sjukt mkt fint.. fick en tröja från gina,en kycklingprydnads sak,ett rivjärn,osthyvel,klämmor,hårinpackning,äggkoppar,äggdelare,bodyscrub =) och av hennes katt zorro fick jag ett par katt örhängen :D haha! så snällt av han =P

sen kom pappa och då fick jag tulpaner av han med! ett present kort på ÖNSKA i höör, en butik med flyttahemmifrånsaker och sen ett presentkort+makeup lektion på makeupstore! blev mkt glad. Låg o njöt i sängen av mina paket o blommor och visste kvällen skulle fyllas med ännu mer =) började så smått städa här hemma, hämta smörgåstårtorna=) as fina o goda!! sen dekorerade jag o syrran på borden m glitter m..m och lade ut namnlappar.. så fint.. sen strax efter 17.00 kom alla släktingar o mina söta vänner=) fick as mkt grejer.. lä'gger upp bilder nedan så ni kan se.

av Mormor&morfar fick jag: finglas(bodanova),handdukar,värmeljus+ljuslyktor,en mackgrill och sist men inte minst en söt gul ros med gröna grässtrån=)
av Moster fick jag: två stekjärn, penslar till bakning och en skit stor coctail/drink bok=) står exakt alla drinkar skit fin=D
av Fabror och Yvonne fick jag 500:- :) och en fin bukett!
av kusin paco med familj fick jag: 200 kr och en blomma : ).-
av kusin anette med dotter fick jag: grytor och en blomma
av farmor fick jag: 300:-
av min älskade bettan fick jag: ett skit fint set med: salladsskål,träslevar till och två oljebehållare skit fint det var gammelvit färg och hade blommor på =) och sen en bok med djur som heter vänner för livet :) och sen en sjukt fin bukett av henne o carro tsms :D med alla vårens färger. Älskar verkligen flowers!!
av min älskade dill(carro) fick jag: ett stort kollage med massa bilder från våra festdagar haha! coolt! och en ljuslykta och stora magiska tändstickor haha!
av Sandra&elli fick jag: ett present kort på ÖNSKA och ett present kort på SYSTEMBOLAGET ;) och sen oxå en sjukt fin blommbukett=)
av Ellen fick jag sminkgrejer=) hon är ju utbildad makeupartist nu! jag fick en jätte fin lila skugga och lösögonfransar! =0)
av Mikaela fick jag en bok om Tidigare liv! sånt jag e lide inne på nu =) det passade skit bra!
tack så hjärtligt allihopa!

sen käkade vi smörgåstårta, bakelser godis ja..you name it! drack en jäkla massa! haha! vin o snapsar;)
kollade på Melodi festivalen! sen sjöng Singstar hela natta! haha!

en liten Patrik kom o hälsade på sen oxå :D av han fick jag ett äpple! ihih.. sån spännande person ;) han tyckte ju att ja säkert hade fullt med grejer o blommor nu (vilket stämde) så han ville ge ngt ovanligt :P kul du kom! skit trevligt!

sen mitt i natten kom grabbarna as kalas sjungdes med en påskbukett =) hehe.. det var trevligt.. vi fortsatte sjunga singstar, och killarna hade deep talk med pappa eller ngt! haha.. han fick vara med oss o festa iaf :P

Galen kväll.. ! sista gästen(mikaela) begav sig hemmåt 03.00 gick nästan åt fel håll! haha lilla gumman ta d lugnt..;)

lägger upp bilder nedan på kalaset igår och mina paket! ( alla bilder kommer inte i dag)

Synd inte Linis kunnde komma =( men hon är ju i Afrika den grisen =) njut för mig oxå, så ses vi om 1 vecka! <3
Och fia.. åk försiktigt i backarna =)

kisskiss från 20åringen


Kommentarer
Postat av: emma

Vad bra att du blev glad älskade sis

Postat av: Anonym

Tack darling! det känns bra=) men hittade inga nya gardiner till fönstrena, vill ha det med ju! Suck.
Vi kanske hittar någonstans när du är uppe! ska bli mysigt att fira lite påsk med di! pöss söstra mi

2008-03-18 @ 22:52:40
URL: http://emma85.blogg.se
Postat av: Ellen

Laiiner, har du lagt ner din bloggis? Tycker de e så kul att läsa din.

2008-03-26 @ 01:32:54
URL: http://www.slellens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback