Söndag&Måndag!

tiden rusar i väg som alltid..
igår var det den 9:e mars sis födelsedag=) blev 23 bast, tiden går snabbt.. hoppas mitt kort kom fram idag på posten, som ja skickade i fredes!
hennes födelsedag blev väl inte så bra, tyvärr.. hon jobbade kväll.. och sen på jobbet fick hon akut störtande näsblod!! som hon ofta får, o denna gången var det dags att åka till akuten och få näsan bränd! tyckte jag var mkt BRA och MODIGT gjort av henne! blev orolig när jag hörde hon vatt på akuten! blev ett långt samtal när hon kom hem! stackars min lilla storasyster <3

i går kväll var jag oxå med patrik:) han kom över och såg en film! trevligt ju!

-Idag är det måndag! jag vaknade och sen åt frukost, lyssna på musik, sen körde jag till sätofta o hämtade carro! vi skulle gå i lund denna soliga dag =) jag skulle mest in för att handla en present till min syster! så nu blev det klart! och carro handla lite kläder,smink och lite smått&gott!

sen körde vi hem, körde o handla mat på ICA.. sen körde jag hem carro! åt lite mellanmål..kolla på tv..
städade undan lite sen gårdagen.. disk o så.

sen vid 19.00 tiden skulle jag på mig att laga mat helt själv för första gången! o det kallar jag AS LYCKAT!
shit asså.. potatisen blev perfekt! laxen blev perfekt stekt i salt o peppar :) såsen med champinjoner och creme bonjour blev perfekt! salladen med babyspenat,festost,tomat & gurka blev oxå perfekt ;) och allt lyckades bli klart på samma gång! känner mig så duktig!

jag kan! jag kan! jag kan också!!! : )

ha en kanon kväll allihopa! nu ska jag färga mina ögonbryn, o sen tag en dusch!

see yaa..

4 dagar left! sen e man ingen tonåring längre! :O


Kommentarer
Postat av: Liniss!

Hej min alskade van!! SAKNAR DIG!! Nu tar du det lugnt i lagenhet har last lite hahah... har ar sjukt varmt 42 grader helt galet! Fan linisen du skulle varit har jag vill aldrig mer hem har det helt underbart gar inte att forklara!! du ska se har tagit typ 500 bilder haha! Ska handla present till dig imorgon! Jag ringer po din fodelsedag! Love & Kiss LIniss!!!

2008-03-10 @ 21:08:10
Postat av: Liniss!

Hej min alskade van!! SAKNAR DIG!! Nu tar du det lugnt i lagenhet har last lite hahah... har ar sjukt varmt 42 grader helt galet! Fan linisen du skulle varit har jag vill aldrig mer hem har det helt underbart gar inte att forklara!! du ska se har tagit typ 500 bilder haha! Ska handla present till dig imorgon! Jag ringer po din fodelsedag! Love & Kiss LIniss!!!

2008-03-10 @ 21:08:39
Postat av: emma

Klart att du också kan laga mat. Det är inte så svårt som man tror innan man prövat=) hoppas matlagningen hos mormor går bra! pusstuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback