Ännu en solig dag!

Idag ringde klockan tidigt! Upp o gjorde havregryns gröt med solrosfrön i! skulle vara hos läkaren i Eslöv kl 11.00.. körde runt 10.00 så jag skulle hitta till rätt avdelning! jätte skönt o sitta o köra när solen lyser in! o lyssna på härlig musik..

Gick bra hos läkaren. Fast gör sjuukt ont nu.. helt blå o svullen =/

sen efter det körde jag hem, körde inom apoteket o köpte grejer läkaren rekomenderade...

..och inom ICA köpte en grekisk sallad som ja skulle luncha på! Mötte olle! hejhej=).. sen körde jag hem o käka!

Kunnde inte slita mej från solen idag fast ja borde stannat inne! la mej en stund i trädgården.. fick en hel del färg.. skönt.. men förkyldningen känns värre igen :S

-Imorgon är det halmstad som gäller! tyvärr ingen visit hos syrran! För hon e ju sjuk..men måste dit, för ska kolla på ny hårförlängning, hos en bra frisör där uppe! och tar med mig lilla carro =) så hon får se Halmstad stad!
Har saknat henne nu!!
så efteråt ska vi gå i stan, kolla affärer,. ta en fika.. sen antagligen bär det av till Tylösand! den fina stranden där per gessle har sitt hus =)

ha de fint! haaaaj

.. lite fula bilder, tagna från trädgården.. + en kass kamera-mobil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback