Fest i Höör..

I Fredes jobbade jag till 16.00 sen körde jag hem o sov! var skit trött.. men fick masa mig upp vid 19.00 skulle äta,duscha och göra mig iordning.. skulle gentligen varit hos Lina vid 19.00 men det blev vid typ 20.00..
Kom dit, där var Ellen & ruby redan.. vi började dricka vin.. o timmarna gick känndes det som, för ingen dök upp =P

men vi satt ute på Linas terass, och drack o snackade och njöt av det sköna vädret...

vid 23.00 kom folket.. hansson & hans liga! Olle mfl, annah och en vän.. Senare kom karl-henrik och hans 5 polare oxå.. det var sjukt mkt folk.. rätt trångt.. men det var trevligt.. jag tog in en stackars bäver som låg utomhus, vi vet inte vems det var! men han såg kall ut, så jag bar på han hela kvällen :D

Alla blev fulla & glada.. jag blev lagom.. sen vandrade jag hemåt vid 02.30.. och då var festen fort.f igång.. när den sluta vill jag inte veta =P haha!

Bilder kommer nedan =)


Kommentarer
Postat av: Ellen

Haha det bästa när jag vakna på morgonen. Assååå va inte bävern med igår????
Gick och letade lite.. och hittar den i hörnan (bakom soffan typ). Slängde ut den jäveln till sin rätta ägare..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback