Halmstaden & 100 grader!!

ja då har man varit på en liten kort visit i halmstad då.. hos syrran! åkte dit i onsdes på dagen och kom hem sen igår kväll! skulle sätta i mitt nya löshår, därför åkte ja upp, men så sov ja hos min älskade syster en natt med : ) lagade god mat(som alltid) snackade skit o hade trevligt! busade med zorro-bus:)

Det var riktigt varmt på fredagen, så vi svettades duktigt! skulle till frisören på fredag kväll, eller ja vid 16.00 satt o svettades i stolen, så varmt! när jag kom dit så tvättade hon mitt hår, fönade det o sen var det dags att sätta i det =) dubbelt så tjockt som mitt förra jag hade, och mkt mörkare.. men jag trivs i det, blev en cool färg tycker jag.. älskar att ha det såhär tjock! härligt!

tog ungefär 1 timme att göra det.. sen fick jag ett shamppo och balsam ink priset för just hairextensions. och sen köpte jag en serums produkt som känns som silke o luktar gott och ska vara jätte bra för löshår, var inte så dyrt så den köpte jag =) slipper till och med att packa in det om jag tar den i håret varenda gång ja tvättat det =)

syrran skulle ut med jobbet sen efteråt, så vi hämtade upp två jobbar kompisar till henne sen körde vi till Janne som hade förfesten! hon jobbar med både unga o äldre. så blandat folk på festen... dom skulle ut sen o äta o dansa! hoppas hon hade trevligt.

stannade en liten stund och var med och snacka lite skit, sen körde jag hemmåt mot höör igen.. och var hemma vid ca 21.00..

sen var det bara hem om, sen skulle ja hälsa på nisse i hans lägenhet i hööööörby! inte varit där än.. den var ju fin! o fan va ja älskade hans lilla katt :) tiiiger :)

vi kollade på ONDSKAN, som gick på 4.an..den e verkligen bra den filmen..

sen mot midnatt körde jag hem mot höör, och då besökte jag carro och c.o dom var på en fest bakom preem, galna människor=P.. jag var ju nykter så ja körde, men stannade ändå en stund..

träffade patrik med från björkvik :P det var ju trevligt!

sen började fakiskt klockan närma sig morgon, hemskt nog! haha så efter att ha lämnat av vissa människor så kunnde ja äntligen köra hem o sova:D

nu ska jag ut o sola lite!

Pusshaaaaaaaaaaaaaaaaj


Kommentarer
Postat av: iiisan

verkar som du haft några riktiga mysdagar! Så fiiint håret blev, ska bli kul att se det in real life sen =P längtar tills du o lillis kommer o ska nanna hos mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback