Jobbat idag ju =)

Händer ju inte allt för ofta (fast vänta bara tils sommaren! 100% haha hjälp)
Gick bra på jobbet faktiskt...börja lära känna folket lite mer..
Är ju så mkt ungt folk som jobbar där, o mest killar =) trivs bäst ihop med killar! Inte massa skitsnack då! och dom är himmla coola=) vi har suttit ute vid ringsjön mkt o solat ida.. o ätit schnitzel till lunch! gott! har varit en väldigt lugn dag, har bara hjälpt till lite med frukosten&lunchen..sen plockat lite disk o tvättat pyttelite.. fanns inte mer och göra idag..

sen har ja hängt med patrik .. han har en tvillingbror i höör som är sjukt lik han! som inte är så snäll! haha!
Patrik sa vi kunnde sticka o bada i havet i sommar under jobb tid.. dra med ett gäng patienter från jobbet, där finns ju en del som vill iväg! fan vad najs.. då sa han vi själva skulle sola satan! :P

Handling med de stora bussbilarna har det oxå förekommit idag (dok inte jag)

är så glad jag e i från fogdaröd..jävla skit ställe med skit folk o skit lön! här jag är nu är roligare o mindre jobbigt och mkt mer betalt ;)

.. nu sitter ja här hemma..om en timme ska jag till hansson! hans syrra har tagit studenten! wiiiie!

Så ska dit o festa loss med grabbarna =) zander,mackan,calle,sebbe o hansson då ju =) såå skönt.. slippa massa dryga brudar!

see yaa dont wanna be ya




Kommentarer
Postat av: Syrran

Hoppas du får kul ikväll sis. Vad önskar sig laiiner föresten i namnsdagspresent? nått spec? Pöss från mig å zorrz

Postat av: Ellen

Oh yes.. den är riktig! Så söt!

2008-05-18 @ 19:20:32
URL: http://slellens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback