Lördag=Schlager!

Då vaknade man rätt bakis denna dag! skulle eg blitt mer fest, men jag orkade verkligen inte! hoppas carro & annika hade kul på ladan ;)

jag åkte hem till Elli på kvällen! längsen vi sågs =) har ju båda rest o så nu... kom till henne vid 20.00 då hade jag handlat med mig chips & dipp och lite godis =) vi skulle sitta bänkade framför tv och se på: Eurovision song contest!

det var inte speciellt bra som vanligt, några låtar var helt okej, men charlotte perellis låt var faktiskt bäst! men sverige kom typ på 21 plats!!! helt sinnes!

men men Ryssland vann ia.f.. hmm..bra el dålig? det kan ju diskuteras...

Mysig kväll igår ia..f. var as trött sen och sov jätte gott =0)

( älskar ellis lille katt, han e så söt o kålsvart =)

image939

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback