Måndagen & tisdagen...

har mestadels spenderats inomhus! för igår ös rengnade det, o idag har det bara varit varmt några timmar.. ooh vill ha as varmt hela dagarna! så man kan sola vid beachen!!! men,men...

- Igår så gjorde jag lite ärenden i lilla byn, först köpte jag en "utrensnings kur" på hälsokost-affären!
ska dricka i 20 dagar (inneh, grönsaker,vitaminer o växter m.m. som sköljer ut alla bakterier och slagg från kroppen! man har så mkt sånt man måste rensas ut! o efter det blir man piggare o friskare! ett gott råd! och sen köpte jag MIVITOTAL Plus med, ett kostillskott, stärker immunförsvaret och gör en piggare.. ska dricka det varje dag i flera år eller ngt =) haha!

sen körde jag till Apoteket och handlade en Vishy aqua thermal ansiktskräm! svin dyr! men den innehåller massa bra fukt o källvatten ( källvatten innehåller massa mineraler som är bra för huden!) kan nog vara bra!

sen kom Mikaela på besök igen efter jobbet.. hon hängde med mig till banken, hade ett ärende där! sen tog vi en fika på ICAS cafè! jag käka en baguette med räkor och ägg! f*n vad han i kassan var elak! usch, så otrevlig! dit går man inte igen!! :S

sen åkte vi hem o satt vid datorn en tid, sen hämta vi upp hennes mammi, hon hade varit på en intervju här i närheten! Önskar henne lycka till=)

sen framot kvällen var det Body pump som stod på schemat! men hmm..det blev inställt..så Lina körde spinning ist! usch så tradit.. men det ger! blev dyng blöt!!

..Och idag gick ja upp rätt tidigt, lagade gröt, sen var det faktiskt soligt, och jag blev glad!! körde till dagsiset i snogeröd o skulle lämna lite papper o prata o lite och så.. sen efter det körde jag hemmåt mot Höör igen, körde inom Konsum o handlade ingredienser till en grekisk sallad jag planerade att göra! så det luncha jag på..

sen la ja mig ute på gräsmattan i bikini(sådär varmt) & sola lite o läste tidningar...

och nu sitter jag här, ska strax käka sen blir det pilates ikv!

allt för mej, hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback