Mys dag : )

Igår vaknade jag och kännde att jag var bättre i foten! skönt! att ha inflammation i en blåsa är inte skönt :(.. så det var dags att städa (städade senast innan grekland :S ) så jag tömmde papperskorgen, dammade,bytte lakan,dammsugade,vattnade blommorna och sist men inte minst moppade golvet! så fint det blev =)

Vid 14.00 tiden kom Mikaela hit =) så trevligt! hon hade plockat en fin bukett blommor på vägen till mig =)

vi körde upp i byn , jag tänkte bjuda på en grekisk sallad! så vi köpte alla ingredienser man behövde + mango & Jorgubbar, skulle göra smoothies till efterrätt!

allt blev lyckat o super gott =) satt ute i trädgården o åt o mös jätte länge =) snackade om allt möjligt. Vi förstår verkligen varanndra... vi har ju kännt varanndra sen lågstadiet, och inte bråkat en enda gång =) Men vi är för snälla mot människor.. kanske borde bli ändring på det! vi ska inte ta mer skit!

jag e fan värd det bästa, så jävla snäll som jag är!

sen mot kvällen käka vi middag (kassler o potatissallad) som pappa ordande innan han skulle iväg på sin dejt!

så vi hade huset för oss själva! kollade på Tjenare kungen, sjukt kass! hahaha!

sen vid 22.00 tiden blev d lång promenad i Höör i typ 1 timme med olle! hehe! det var trevligt , men kallt :S

sen gick vi o la oss senare på natten..

För er som inte vet så ska Mikaela flytta till en lght i Hässleholm snart! och då ska hon ta med sig Lillis! en av våra katter! hon ska gå och kastrera han och sen får han flytta dit =) hon längtar så hehe! han med kanske =)

hon har redan köpt halsband och borste m.m.. hon är väl förberedd! ska dit och sova sen dom första nätterna hos henne! blir mysigt!                                                        Mormor<3Fröet!






Kommentarer
Postat av: carro

haha ska hon få den katten haha coolt. haha vet nt varför, men d lät så kul:D ingen som ringt på annonserna? HAHA. Dude, jag käka samma middag som dig :D

2008-05-15 @ 22:31:49
Postat av: ia

Ja söta lillis! hehe han som verkligen "älskar" mig =P men det får d bli ändring på!

Love you my seed! Mår bättre nu så jag ringer dig en pling i mrn

2008-05-21 @ 22:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback