Nu börjas det..

Igår var jag hemma hos Therese, med Johanna och Carro! vi håller på att planera inför vår 20 års fest! äntligen kom vi överens om ett datum! & alla kan =0)

Blir nog skoj, vi har kommit på en hel del redan! och Idag ska Inbjudningskorten göras!

Fick ett oväntat bud på posten idag! haha! Käre hansson skickade blommor via ett blomster bud till mig =) blev helt chokad hehe, men fina blommor! Jag har ju varit sjuk så länge, så han tyckte synd om mig! det står: Till Världens bästa Lina =)

puss & Kram till er..

image916

Kommentarer
Postat av: Ellen

Nää så sweet! :-)

Postat av: Emma

Ja klart du lånar mest! vad skulle jag annars gjort? Hoppas vi får pengar du vet vart i från snart. Man vet aldrig med vår otur i livet. Puss

2008-05-15 @ 12:09:16
URL: http://emma85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback