Onsdag..

Idag är det Onsdag och min dag började med att jag steg upp exakt 08.15.. för att laga min gröt och sedan bege mig till snogeröd 08.45! skulle jobba på dagiset idag.. med barn från 0-6 år...
Gick bra..rätt slappt.. hjälpte till med frukosten,lunchen, var med dem o lekte..var med dem på deras sagostund och hjälpte vissa att klä sig o så... sen hade jag rast en halv timme.. slapp blöjbyte o så ia.f :P hehe!

alla barnen var lide frälsta i mig, första gången dom är så mot någon sa dem andra! haha..hade massa små barn i knäet hela dagen.. man kännde sig poppis...
'
Slutade kl15.00 så då rullade jag hem mot Höör igen.. och nu sitter jag här (som vanligt) .. blir väl att kolla på fler OC-avsnitt hos carro ikväll.. fan måste träna snart!! får bli imorgon kväll! då dem har förlängt aerobics passet! wihoooo! =)

Kramelikramkrams

image926

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jobbar du med barn oxå! :-) Gillar du sånna?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback