Sommaren är ju här!

Blogga blogga blogga!

det är jag bra på nu för tiden, men det är ju faktiskt rätt kul!
dagen igår gick fort.. var i Halmstad mestadels av dagen ju! sen kom jag hem, då grillade jag o pappa lite..
sen duscha ja av mig all svett från dagens svettigheter! haha!
Hansson kom o plockade upp mig vid 21.00 tiden, då han hade varit o lämnat grabbarna (zander & sebbe) ieslöv på fest.

Så vi stack hem till Hansson, snacka en massa.. längsen vi hade våra deep talks =) kollade tv o så.. sen blev vi rastlösa, tog hans bil o körde ut till Crille o co. Inte så värst sociala, kanske trötta eller ngt haha så vi körde igen efter att ha kollat läget o sagt haj!

sen åkte vi hem til Hansson igen, satt där till lite i 02.00, för då skulle vi hämta killarna i eslöv! plockade upp en as nitad zander! haha o en lite mer nykter sebbe =) så kul o lyssna på fulla människor när man e nykter, så störda dom va! ( fast kan vara drygt med )

sen efter det skulle ja fan hem o sova! knappt trött!

Idag blir det bara till att tag de lugnt, har sjukt stökigt på rummet o massa tvätt ja borde plocka med! men orkar inte, får bli i morgon! Ska antagligen hem till Carro Barro sen, kolla fler OC avsnitt :D

* Fick ett jätte sött nattline av carro, från ullared =) behöver fler sånna, hon vet ju hur mkt ja älskar dom;) haha! *

lägger upp en bild nedan!

Puss & kram till er som förtjänar det!

image915

Kommentarer
Postat av: carro

väääldigt sexigt nattalinne;) HAHA

2008-05-11 @ 16:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback