Vart tog solen vägen?

Det kan man ju undra =/ trisst!..

Igår hade ja inte mkt o göra på dagen.. men sen på kvällen så snacka jag med Christina på msn..

hon hade inget o göra, så ja kila över till henne! vi tände värme ljus o lyssna på musik =) bakade negerbullar o kladdkaka :D som vi alltid gjorde förr.. hehe!

sen kolla vi tv o lagade makaroner m bearnaie sås ;) mm!

sen satt vi o skrev våra trams-historier som vi alltid gjrode förr med, skratta ihjäl oss!

sen när klockan var 23.00 besämmde vi oss för att kolla på solnedgången vid vaxsjön..så vi körde ut där.. skulle vi aldrig gjort! hahah!

när vi gick där i skogen, var där helt tyst, men helt plötsligt hör vi ett sånt högt konstigt skrik ja aldrig hört! ja höll på o dö, o försökte gömma mig i hennes jacka! hahaha! när ja blir rädd finns det inga hämningar! =P då är det bara jag som ska räddas! haha

men vi kom på att det var nog en struts från den lilla djurparken hehe.. usch vad läskigt det var!

vi skyndade oss till bilen och stack igen=P

sen kom vi hem, krängde kladdkaka mitt i natta.. sen gcik vi sakta men säkert o la oss o somna kanske vid 02.00..

Nu är hon i malmö på en frisör skola och blir klippt!

när hon kommer hem (typ om en timme) ska vi hälsa på vår gammla skola =0)

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback