50+25+20 års gille i jularp!

En mkt trevlig afton =D

Rebeckas pappa fylla 50..hennes bror 25..hon själv 20! så slog dom i hop det till en stor fest!

dom hade det inne i deras nya fina bed and breakfast på gården! helt kungligt o rikt ser det ut :) kom dit, fick för drink.. haha rebeckas pappa bara: jaa.. vill ni mjuk starta i början så finns det lite lättare dryck här.. men känner ni att det är väldigt bråttom och ni vill bli redlöst fulla så har vi det starka här..jag o carro kuta till det starka direkt! haha!

dom fick sjukt fina presenter allihopa!!! *avis* av mig och carro fick rebecka ett presentkort på make up store! och en fin höst blomma =)

dom hade anlitat ett live band oxå :) snillet bengtsson haha coola gubbar det där.. som jag blev mkt god vän med sen.. ( kommer till det senare hhaa)

maten som böds på var fläskfile med potatis och sås och grönsallad.. sen blev det massa ost och kex och vindruvor :-) och chokladtårta och chips och diverse.. all sprit bjöds på.. jag höll mig till vinet! skulle ta en spaps men den låg i en skumm flaska med massa gröna grejer i.. såg ut som alger.. haha tommy sa att det var en vegetarisk snaps! hhaa

låg en lapp på varje plats, där stod "VEM ÄR VEM ELLER VAD?" på festen! på mig stod det Lina: söt . singel. blondin .glatthumör.träningsfreak! haha ..

borskamraterna var trevliga..satt vid ungdoms bordet.. mitt emot björn, vi snacka på om allt möjligt..satt bredvid rebeckas ena bror..och sen satt tommy,clara carro och ebbe oxå där!

dansade gjorde vi mkt sen när bandet börja..dansa med både unga och gammla..mkt med rebeckas far :D hihi

jag vann fann dans tävlingen!! haha dom i bandet bara" ja vinnaren e guten! det är du i rosa" haha..! undra om det var positivt elr negativt.. sen när bandet skulle iväg och signera sin skiva åt mig..tog jag o carro över på scenen haha..sjöng i mickarna och försökte oss på gittarerna och trummorna o grejer..lite pinsammt eg.. :P men då tyckte vi det var as kul!

sen vägrade lina gå av scenen..så jag fick en hatt av dom och en marackas, så satt jag på golvet på scenen och spelade! haha.. dom sa jag blev deras masskot :) hihi

bilder kommer sen :P fan va alla garvade och pekade på mig hahaha

dansade massa bugg och gammel dans och allt möjligt man dansade förr i tiden haha.. dom har inrett så mkt gammalt där, så känndes som man var i förr i tiden ngn stans! mysigt!

natta maud blev korv med bröd! alltid gott.. svettig och dann var man..ont i fötterna! kom hem vid 02.00,..hade sjukt skoj!!!!

fler bilder kommer sen..


Kommentarer
Postat av: emma

vad fin klänning sis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback