Bio!

igår efter jobbet fick jag värsta städ rycket! städade så mkt jag bara orkade! haha

på kvällen sen kom johan och hämtade mej.. vi skulle in och se bio! vi såg ARN-riket vid vägens slut! jätte bra! den utspelar sig på 1100-talet! så längesen det är ändå... tänk att människorna ändå är så lika idag så man var förr..

drack bir gjorde dem ia.f då med! hahaha

efter bion åkte vi och käka lite hamburgare och köttbullar m mos o sånt =) på ett öppet gatukök! sen körde vi hem och sov..

eller ja vi körde först hem till en kompis i billinge..Johny har en tjej kompis på besök från göteborg över veckan..och johny jobbade så hon satt där själv! så vi träffade henne en liten stund, hon blev jätte glad! fast jag somnade i soffan! haha så vi fick köra hem och lägga mig =P

..strax kommer carro! vi ska fixa oss och ta någon liten drink! och lyssna på gooood music! sen ska vi till Rebecka på stort gille!!! ska bli skoj!

varit och köpt en fin blomma idag =) presenten fixade jag i veckan..

trevlig alla helgona allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback