Fredags kvällen!

försvann med storm steg! åkte ju hem till johan på släktkalas.. där kom en hel del av hans kompisar oxå..så dem skulle dricka snaps,öl m.m.. men jag ville vara nykter! så efter ett tag blev dem rätt fulla! (elr ja spec johan) gud så arg mamma åsa blev då =P

maten var jätte god bjöds på tacos :) och sen god tårta(som endast jag åt av bland ungdomarna! dålig stil) och godis ,och jag drack givetvis is- vatten ;)

det var en trevlig kväll och fina presenter fick han... av mig fick han två tröjor från ESPRIT! en grå och en svart med tryck på! väldigt fina tyckte jag! sen köpte jag även en stor röd ros!

Ikväll blir det fest med killgänget hemma hos hansson! sen blir det luckys lada! :-)

GRATTIS PÅ FÖRDELSEDAGEN JOHAN! 20ÅR IDAG!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback