Helgen*

Gått fort som vanligt!
I fredags var jag ju hemma hos johan och firade honom! en trevlig & lugn kväll!

I Lördes sov jag länge, gick här hemma och städade lite.. sen kom Rebecka hit.. stack till hansson vid 19.00 tiden på för fest! där var alla vanliga! blev rätt bra fylleslag!!! usch, lite för mkt snaps där :S

åkte till luckys lada! dansade & hade skoj, och gjorde bort mig lite, var inte speciellt stadig! får bli skärpning till nästa gång!

Johan och johny kom oxå dit en stund nyktra.. johan var så snäll och kunnde köra oss, fast han inte alls var sugen på luckys! och det gjorde han, på hans födelsedag o allt! :-) han är så snäll!

han körde hem några av mina kompisar en omgång sen kom han och hämtade mig sen...

en mkt rolig festkväll, som vanligt =P

och du carro, har du ätit ris? ahhaha

söndagen:
Igår med andra ord, blev det slappe dag med johan! vi sov till nästan kl 14.00! jag var helt utslagen! och huvudvärk som in i :S fy!!! vi bwsrtämde oss för att åka in till lund på kvällen..och det gjorde vi! vi käka på en resaturang, åt skit god mat.. vitlöks ost fylld fläskfile med pommes och svamp i creme bonjour sås :) mmm! inte jätte billigt!
sen stack vi bort till bian och såg Patrik 1,5! skit bra film!!

sen var det bara hem och decka! jobbat 7-16 idag..

TRÄNING e nästa sak på schemat dudes!

hajj hajj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback