Höst-mörker!

tycker inte mkt om det..bara om man ligger och myser med någon och har lite tända ljus..och kanske går en promenad bland löven! men är sååå trött på hösten och vintern, jobbigt! åt inte frukost förens 13.30 idag :S

men men denna veckan jobbar jag bara på onsdag.. så ska passa på och träffa kompisar och träna och sova, ja allt jag inte hunnit med på länge! 
jag o carro ska in o shoppa lite imorn! inte så mkt, men vet några grejer jag vill ha!!

vill träffa Mikaela och emma oxå !! hoppas dem kan i veckan annars får vi ta nästa.. var längsen :( Elin hann jag ia.f träffa förra veckan =)

och sandra och elli , vi får oxå hitta en dag snart! :-)

ikväll blir det träning! body pump! var två veckor sen jag gick på det sist..har somsagt inte hunnit!

efter det sja jag till johan..han ska fixa min bil! den immar som bara den!! värmen e kass och ja ngt e fel..å han sa man kan få böter och körkoret indraget om man kör med bilen så!! :S

så han ska ta hem grejer från jobbet, så ska han fixa! tur jag har han! tänk om jag fått lämna in bilen! hade svidit i plånkan!

nu ska jag snart äta! Pusspussssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback