*host,host*

usch vad ja hostar.. kan inte sova om  nätterna, hostan tar över! hostar mig sårig i halsen och ögonen rinner! så jävla drygt!!!
i helgen gjorde jag ingenting... skulle jobbat, men mådde inte bra! låg bara i soffan och kollade på tv och filmer! och johan kom en stund och joina! blir helt nedstämd av att vara kass och inte kunna göra ngt!

.. men igår kom jag i.af ut lite! åkte hem till Rebecka vid 15.00 tiden, gick ut  stallet, där hon moccade och hade sig! tog in pållarna, såå söta dom är! sen efter ett tag snackande i stallet och huttrande (det var as skallt) gick vi in! mamma katarina bjöd på mat! det var jätte gott! :-) sen snackade vi massa gammla minnen jag rebecka och katarina.. om emilia skolan o.s.v ...

sen åkte vi och hyrde film, Narnia-prins caspian! velat se den sååå länge! den var jätte bra! gjorde varsin smootie och poppade popcorn! blev en mysig kväll, faren och den ena broren kollade oxå på filmen!

tack för en trevlig kväll igår beckis, får bli snart igen!

nu ska jag plocka lite med tvätt, men först kolla min mail!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback