jobb+helg!

jobbat ons,tors..
gått bra.. fått höra att min höft är sned, så jag går lite snett.. har ju ofta ont i nacke och rygg.. brukar vara något sånt som orsakar..ett tag hade ju jag ett ben som var kortare.. då knäckte jag rätt det hos en kiropraktiker.. vi har ju en massör som jobbar hos oss.. måns..han kunde nog hjälpa mig.. Tobbe skulle knaka rätt mitt bröst ben :S så han lyfte upp mig bakåt och fan vad det knaka! usch hatar sånt! men det skulle hjälpa lite ia.f.. e så trött på att alltid ha ont ju...

idag har jag sovit sjukt länge! =) städat lite nu och gjort lite ärenden i byn! hämtat paket b.la =P en ny vinter jacka, skit fin :-) och en jeans kjol! la upp bild på det tidigare.. och en fin rutig klänning:)

köpte oxå en fin höst blomma att ha i mitt rum :D



handlat presenter och så nu till Johan! han blir 20 imorgon.. ska berätta sen vad ja köpte.. hehe hoppas han blir glad!

ska dit på släktkalas ikväll!


nu ska jag hoppa in i duschen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback